Названий негативний ефект від надмірного вживання вітамінів

08.12.2021   23:40    475

Прийом занадто великої кількості добавок може мати негативні наслідки. Випадання волосся є природним явищем, однак, якщо ви втрачаєте більше 125 волосся в день, ви можете помітити витончення і порідіння.

Надмірне вживання вітамінів і харчових добавок може викликати випадання волосся. Дійсно, було виявлено, що надмірна кількість селену і занадто багато вітаміну А викликають випадання волосся.


У клініці з пересадки волосся Wimpole кажуть, що, хоча вітамін А є життєво важливою частиною здорового і збалансованого харчування, як і все інше, «його слід вживати в помірних кількостях».

«Той факт, що це вітамін, не означає, що занадто багато його не заподіє вам ніякої шкоди».


Всесвітня організація охорони здоров’я перераховує “алопецію” як результат хронічної токсичності вітаміну А.

Крім того, дослідження, в якому розглядаються 47 інших наукових робіт з цієї теми, визначає надмірну кількість вітаміну А як один з найбільш важливих токсичних агентів, що беруть участь у розвитку алопеції.

Краще не перевищувати рекомендовану межу вітамінів, тому що їх занадто багато може викликати різні проблеми зі здоров’ям. Більш того, надмірна кількість селену також може сприяти випаданню волосся у деяких людей.

За словами дослідників з Університету Суррея, споживання занадто великої кількості селену створює занадто багато антиоксидантних ферментів. Цей надлишок антиоксидантних ферментів змушує організм атакувати власні клітини, в тому числі в волосяних фолікулах, що призводить до випадання волосся.

ukrhealth









Adblock
detector